جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
خانه / اخبار / خولیو ولاسکو یک قدم تا بازگشت به والیبال ایران

خولیو ولاسکو یک قدم تا بازگشت به والیبال ایران

سرمربی نه، مرد محبوب آرژانتینی احتمالا مدیرفنی می‌شود

رییس فدراسیون والیبال از مذاکره با سرمربی آرژانتینی سابق تیم ملی برای بازگشت به ایران و همراهی بلندقامتان در المپیک توکیو خبر داد.

به گزارش “ورزش سه”، احتمال بازگشت مرد خوش فکر آرژانتینی به والیبال ایران می تواند یکی از بهترین اخبار برای علاقه مندان به این رشته باشد. خولیو ولاسکو که هنوز بعد از گذشت ۶ سال از جدایی‌اش، در ایران نامش به نیکی یاد می شود تقریبا یک سال قبل اعلام بازنشستگی کرد. 


سرمربی تیم ملی والیبال ایران در سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ که به خاطر حضور روی نیمکت تیم ملی کشورش، تهران را ترک کرد، با وجود خداحافظی از دنیای مربیگری، سال گذشته به عنوان مدیرفنی در کنار تیم جوانان والیبال ایتالیا در مسابقات جهانی حاضر بود؛ رقابت‌هایی که با قهرمانی ایران به پایان رسید. 


حالا که فدراسیون والیبال قرارداد کولاکوویچ را فسخ کرده و به دنبال انتخاب یک سرمربی جدید برای تیم ملی است، شایعه بازگشت ولاسکو با تایید داورزنی نزدیک به واقعیت شده و به نظر می رسد در صورتی که این مرد محبوب آرژانتینی رضایت بدهد، در راه المپیک توکیو، ولاسکو در سمتی جدید والیبال ایران را همراهی خواهد کرد. 


محمدرضا داورزنی، رییس فدراسیون والیبال در رابطه با احتمال همکاری با خولیو ولاسکو گفت: همانطور که می دانید ولاسکو بعد از اینکه از آرژانتین به ایتالیا برگشت، تصمیم گرفت دیگر کار مربیگری نکند. او الان دپارتمان تیم های پایه ایتالیا را مدیریت می کند. اگر ولاسکو بتواند به صورت کوتاه مدت در فاصله بین فروردین تا مرداد سال آینده به ما کمک کند، استقبال می کنیم. 


وی در پاسخ به این سوال که صحبتی با ولاسکو شده، عنوان کرد: پیام هایی رد و بدل شده که اگر او بتواند در کنار کادرفنی جدید ایران برای المپیک توکیو باشد. 


رییس فدراسیون والیبال در پایان گفت: مردم ما حس خوبی به ولاسکو دارند. این احساس در بین بازیکنان و مربیان ایرانی هم هست. اگر این امکان فراهم شود که ما هم استقبال می کنیم. باب مذاکره را هم باز کردیم. البته با توجه به شرایط مربوط به کرونا، ولاسکو در خانه مستقر است و والیبال را دنبال می کند. 


بدون نظر

  1. نظر شما منتظر تایید مدیریت است .

    Создание искусственного пруда — одно из главных направлений работы компании супер-пруд. У нас вы можете заказать создание водоема, который может быть предназначен для отдыха и купания, спортивного рыболовства орошения территории. Также, на вашем участке мы готовы создать пруд ландшафтно-декоративного назначения, построить бассейн или любой другой водный объект.
    строительство моста на пруду.
    Создание искусственного пруда – красота и комфорт с минимальными затратами. Красивый искусственный пруд небольшого размера гармонично впишется в оформление любого дачного участка. Обустроим для Вас пруд – красиво и недорого!
    С ЧЕГО НАЧИНАТЬ СТРОИТЕЛЬСТВО ИСКУССТВЕННЫХ ПРУДОВ?
    Начинать любой проект по ландшафтному дизайну нужно с создания эскиза. При строительстве прудов работа над проектом занимает не меньше времени, чем формирование котлована и гидроизоляционные работы, ведь именно на этом этапе закладываются основы будущего водоема и определяется технология строительства дачного пруда.

    Подробности –
    пруд рука строительство,
    строительство прудов под ключ,
    строительство серебряных прудах.
    Источник –
    строительство пруда копани,
    строительство прудов под ключ цена.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *