سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
خانه / اخبار / شهرداری ورامین بر بام والیبال ایران ایستاد

شهرداری ورامین بر بام والیبال ایران ایستاد

و این هم نقطه پایان یک لیگ پرتنش و جذاب

شهرداری ورامین بر بام والیبال ایران ایستاد

شهرداری ورامین با پیروزی ۳ بر صفر مقابل سایپا در سومین دیدار از فینال لیگ برتر والیبال جشن قهرمانی برپا کرد.

 

به گزارش “روابط عمومی باشگاه”، بالاخره بعد از ۵ ماه قصه لیگ برتر والیبال هم به سر رسید؛ لیگی که با حضور ۱۳ تیم آغاز شد و به صورت رفت و برگشت در دور گروهی پیگیری شد و سپس تیم ها در مراحل حذفی برابر هم قرار گرفتند.
شهرداری ورامین که از همان هفته های ابتدایی دور گروهی صدرنشین بود و اقتدار خود را با مربی جوانی به نام رحمان محمدی راد حفظ کرد، در پلی آف نیز با اقتدار رقبای خود را از پیش رو برداشت و به فینال رسید. از سوی دیگر سایپا با مربیگری پیمان اکبری با وجود نتایج نسبتا ضعیف در دور گروهی و قرار گرفتن در رده هفتم، در پلی آف خوش درخشید و با شکست دادن تیم هایی همچون پیکان و کاله مازندران به فینال رسید.
اولین دیدار از جدال ۲ تیم سایپا و شهرداری ورامین در فینال لیگ برتر والیبال پنجشنبه هفته گذشته با برتری نارنجی پوشان تهرانی در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی به پایان رسید تا شاگردان اکبری یک گام به قهرمانی نزدیک تر شوند.
بازی دوم که روز گذشته با تاخیر بسیار زیاد به دلیل چکه کردن سقف سالن برگزار شد، داستان متفاوتی نسبت به بازی نخست داشت. شهرداری ورامین که آخرین امیدهای خود را جست و جو می کرد، با وجود شکست در ست اول به بازی برگشت و توانست ۳ بر یک برنده مسابقه باشد.
همه چیز به بازی امروز و جدال سوم که در آخرین روزهای سال برگزار می شد، کشیده شد. ورامینی ها که از حمایت هواداران خود در سالن ۱۲ هزار نفری برخوردار بودند، با روحیه بهتری به واسطه پیروزی در بازی دوم به زمین پای گذاشته بودند.
شاگردان محمدی راد در ست اول با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ و در ست دوم با نتیجه نزدیک ۲۵ بر ۲۳ توانستند برنده باشند تا یک گام با قهرمانی در لیگ برتر سال ۹۷ فاصله داشته باشند.
ست سوم که فراز و نشیب های زیادی داشت، در نهایت با عملکرد مناسب ورامینی ها در دفاع روی تور در امتیازات پایانی با حساب ۲۵ بر ۲۲ به برتری رسیدند تا با یک برد قاطع ۳ بر صفر قهرمانی خود را در آزادی جشن بگیرند.
بدین ترتیب بعد از ۳ قهرمانی متوالی بانک سرمایه در لیگ برتر والیبال، شهرداری ورامین با هدایت رحمان محمدی راد و در اختیار داشتن بازیکنانی همچون احسن شیرکوند، پوریا فیاضی، اصغر مجرد، مسعود غلامی، محمد محمدکاظم و… قهرمانی خود را در تهران جشن گرفتند.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *