شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / اخبار / در هفته اول لیگ ملتهای والیبال چه گذشت

در هفته اول لیگ ملتهای والیبال چه گذشت

هفته اول لیگ ملت های والیبال در چهار گروه و کشور به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته اول مسابقات لیگ ملت های والیبال با برگزاری ۲۴ مسابقه در ۴ کشور به پایان رسید و ۱۶ تیم حاضر در مسابقات سه دیدار ابتدایی خود را برگزار کردند تا جدول رده بندی هفته اول با صدرنشینی لهستان و قعرنشینی کره جنوبی تشکیل شود.

 

چهار تیم با ۳ برد در هفته اول

چهار تیم لهستان، فرانسه، ایتالیا و آمریکا در هفته اول مسابقات موفق شدند ۴ پیروزی کسب کنند تا به ترتیب در رده های اول تا چهارم قرار بگیرند. در این فهرست لهستان بهترین عملکرد را از نظر معدل ست شماری دارد تا در رده اول قرار بگیرد.

 

ژاپن بهترین تیم آسیایی، کره در قعر

تیم ملی ژاپن بالاتر از چین و ایران در پایان هفته اول با دو پیروزی بهترین عملکرد را داشت. ژاپنی ها موفق شدند در این هفته استرالیا و ایران را شکست دهند تا در میان آسیایی ها بهترین عملکرد را داشته باشند. ژاپنی ها با دو برد در رده هفتم مسابقات قرار دارند.

 

کره جنوبی، استرالیا، آلمان و آرژانتین بدون برد

در پایان هفته اول مسابقات چهار تیم موفق به کسب هیچ بردی نشدند. کره جنوبی، استرالیا، آرژانتین و آلمان به ترتیب در رده های پایانی قرار گرفتند و کره جنوبی بدون کسب حتی یک ست، در رده شانزدهم جدول قرار دارد تا ضعیف ترین عملکرد را داشته باشد.

 

هفته دوم، فرصت مناسب برای ایران

تیم ملی ایران هر چند برای هفته دوم بیش از ۱۸ ساعت پرواز پیش روی خود دارد اما باید برابر ایتالیا، آرژانتین و کانادا به میدان برود که در این میان دو تیم از ایران عملکرد ضعیف تری داشتند و در جدول رده بندی، در رده های یازدهم و سیزدهم قرار گرفتند.

تیم ملی ایران در هفته دوم این فرصت را دارد تا خود را به جمع تیم های بالانشین جدول رده بندی نزدیک کند.

ایران هم اکنون با یک پیروزی و دو شکست، کسب ۳ امتیاز و معدل ست شماری ۰٫۸۳ در رده دهم قرار دارد.

 

جدول هفته اول مسابقات لیگ ملت های والیبال به شکل زیر است:

Capture-1-768x457

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *