جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
خانه / اخبار / والیبال جوانان جهان| تاریخ‌ساز، طلایی و سروقامت مثل جوانان والیبال ایران/ شاگردان عطایی از ایتالیا انتقام گرفتند و قهرمان شدند

والیبال جوانان جهان| تاریخ‌ساز، طلایی و سروقامت مثل جوانان والیبال ایران/ شاگردان عطایی از ایتالیا انتقام گرفتند و قهرمان شدند

والیبال جوانان جهان| تاریخ‌ساز، طلایی و سروقامت مثل جوانان والیبال ایران/ شاگردان عطایی از ایتالیا انتقام گرفتند و قهرمان شدند.

 

تیم والیبال جوانان ایران برای نخستین بار در تاریخ به‌عنوان قهرمانی مسابقات زیر ۲۱ سال جهان رسید.

  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ – ۲۲:۵۸
والیبال جوانان جهان| تاریخ‌ساز، طلایی و سروقامت مثل جوانان والیبال ایران/ شاگردان عطایی از ایتالیا انتقام گرفتند و قهرمان شدند

به گزارش روابط عمومی، تیم والیبال جوانان ایران در دیدار فینال مسابقات والیبال قهرمانی جهان که در شهر منامه بحرین برگزار شد، به مصاف ایتالیا رفت با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید تا برای نخستین بار جام قهرمانی زیر ۲۱ سال جهان را بالای سر برده باشد.

براساس این گزارش، شاگردان بهروز عطایی در ست نخست با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ از حریف شکست خوردند، ولی با پیروزی ۲۵ بر ۱۷ در ست دوم به جریان بازی برگشتند.

آنها ست سوم را هم فوق‌العاده آغاز کردند و ۸ بر ۲ از ایتالیا که خولیو ولاسکو را به‌عنوان مدیر فنی در اختیار داشت، پیش افتادند و در نهایت ۲۵ بر ۲۳ برنده شدند تا تنها یک ست برای پیروزی و قهرمانی جهان فاصله داشته باشند.

ایتالیا در ست چهارم با تکیه بر دفاع روی تور بهتر و اشتباهات بیشتر بازیکنان ایران با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ پیروز شدند تا سرنوشت تعیین قهرمانی به ست پنجم کشیده شود.

بازی در ست پنجم پا به پا پیش رفت، ولی تیم ایران در نهایت ۱۵ بر ۱۲  برنده شد تا برای نخستین بار در تاریخ، قهرمان مسابقات زیر ۲۱ سال جهان شود.

تیم کشورمان در مرحله دوم مسابقات برابر همین تیم ایتالیا با نتیجه ۳ بر یک شکست خورده بود.

پیش از این دیدار تیم برزیل با غلبه بر روسیه به عنوان سومی مسابقات رسید و تیم آرژانتین توانست با شکست دادن چین در جایگاه پنجم قرار بگیرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *