جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
خانه / اخبار / داورزنی: بهترین شرایط را برای تیم ملی فراهم می‌کنیم

داورزنی: بهترین شرایط را برای تیم ملی فراهم می‌کنیم

رئیس فدراسیون والیبال با بیان این‌که بهترین شرایط را برای تیم‌های ملی فراهم می‌کنیم، گفت: تلاش کردیم که برای سفر تیم ملی به کشورهای ژاپن، هلند و آمریکا برای حضور در لیگ ملت‌ها کارهایی انجام دهیم که سختی سفر کمتر شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دکتر محمدرضا داورزنی امروز (یکشنبه ۲۷ فروردین) در نخستین روز تمرین مردان والیبال ایران خطاب به بازیکنان تیم ملی گفت: کار سختی در پیش دارید، از امروز کار شما شروع می‌شود و تا دهم مهرماه ادامه خواهد داشت. امیدوارم با کمک و همیاری یکدیگر حضور قدرتمندی در لیگ ملت‌ها، قهرمانی مردان آسیا در تهران، بازی‌های آسیایی چین و انتخابی المپیک در کشور برزیل داشته باشیم.

وی با خوشامدگویی به کادر فنی، بازیکنان حاضر در اردو و دوستانی که فعلا در اردو نیستند و در آینده حاضر می‌شوند، تصریح کرد: انشاالله با کمک یکدیگر شرایط خوبی برای تیم ملی مهیا کنیم.

رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: تلاش کردیم که برای سفرهای مهم به کشورهای ژاپن، هلند و آمریکا برای حضور در لیگ ملت‌ها کارهایی انجام دهیم که سختی کار برای تیم ملی والیبال کمتر شود. تلاش می‌کنیم که شرایط بهتری برای حضور یک ماهه در لیگ ملت‌ها فراهم کنیم، چون فاصله میزبان‌ها کار را بسیار سخت کرده است.

وی با اشاره به تمرینات دیگر تیم‌های رده سنی پسر و دختر کشورمان گفت: ازسوی دیگر تیم ملی زیر ۱۶ سال در قهرمانی آسیا، زیر ۱۹ و ۲۱ سال در قهرمانی جهان و تیم ملی زنان نیز مسابقات مهمی پیش رو دارند و تلاش کردیم که هیچ یک از اعزام ها با کنسلی روبرو نشود.

داورزنی تاکید کرد: با کمک کادر فنی شش تیم ملی، شرایط خوبی فراهم کردیم که از اعتبار نام ایران و والیبال کشورمان دفاع کنیم.

وی با یادآوری این‌که برای اسکان تیم ملی بزرگسالان هتل المپیک را در نظر گرفتیم، گفت: در حال حاضر تیم ملی جوانان در کمپ تیم‌های ملی مستقر شده است و تیم ملی نوجوانان نیز راهی تبریز می‌شود. باید خدمات برای همه تیم‌ها مهیا باشد که شرایط رشد فراهم شود.

تمرینات تیم ملی والیبال ایران برای حضور شایسته در چهار رویداد مهم سال ۱۴۰۲ از ساعت ۱۱ امروز (یکشنبه ۲۷ فروردین) با حضور دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، میلاد تقوی دبیرکل، اعضای کادر فنی تیم و ۱۹ بازیکن در سالن فدراسیون آغاز شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *