سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
خانه / اخبار / ترنتینو برنده فینال تمام ایتالیایی جام باشگاه های جهان ۲۰۱۸

ترنتینو برنده فینال تمام ایتالیایی جام باشگاه های جهان ۲۰۱۸

پنجمین قهرمانی ترنتینو‌ در باشگاههای جهان / تیم والیبال ترنتینو با برتری ۳ بر یک مقابل دیگر تیم ایتالیایی برای پنجمین بار فاتح جام قهرمانی باشگاههای جهان در سال ۲۰۱۸ شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه ققنوس ؛در شرایطی که از چند روز قبل جام باشگاه های والیبال جهان با حضور ۸ تیم از قاره های مختلف در لهستان آغاز شده، شب گذشته مرحله نیمه نهایی این رقابت ها با برگزاری ۲ دیدار پیگیری شد.
در دور مقدماتی تیم خاتم اردکان با ۳ شکست متوالی حذف شد و اسکرا بلهاتوف لهستان هم که میلاد عبادی پور را در اختیار داشت، به مرحله بعدی نرسید تا ایران هیچ نماینده ای در نیمه نهایی نداشته باشد.
شب گذشته تیم آسکو رسوویای لهستان که یکی از میزبان های این جام به شمار می رفت، در خانه خود در برابر لوبه ایتالیا قرار گرفت. در نهایت این تیم ایتالیایی بود که توانست ۳ بر یک از سد حریف خود بگذرد و به فینال راه یابد.
در دومین بازی نیمه نهایی هم ترنتینو ایتالیا به عنوان پرافتخارترین تیم جام باشگاه های جهان برابر کافل روسیه به میدان رفت. ترنتینو که ست اول را به حریف واگذار کرده بود، در ۳ ست بعدی به پیروزی دست یافت تا برای چندمین بار در این رقابت ها فینالیست شود.

در بازی رده بندی نماینده روس ها با درخشش یودریس بلاروسی ، ولکوف و کلیوکا از سد آسی

کو ری سوویا در شهر چسنهوا گذشت و در سکوی سوم ایستاد.

 

 

photo_2018-12-02_13-43-04

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *