پنج شنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
خانه / اخبار / درخشش لژیونرهای والیبال ایران در لیگ های معتبر اروپایی

درخشش لژیونرهای والیبال ایران در لیگ های معتبر اروپایی

لژیونرهای والیبال ایران در لیگ های معتبر اروپایی شروع درخشان و موفقی را داشتند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه، با شروع لیگ های اروپایی، درخشش مردان و زنان ایرانی در لیگ های ترکیه، لهستان و ایتالیا آغاز شد و لژیونرهای والیبال ایران اول در هفته اول با ارائه نمایشی قابل قبول بازی های خود را به پایان رساندند.

سعید معروف در اولین دیدار فصل با سینا برابر ترنتینو به میدان رفت اما با نتیجه سه بر صفر در خارج از خانه شکست خورد تا شروع کار کاپیتان تیم ملی ایران در سری آ ایتالیا با باخت همراه باشد.

تیم بلچاتو لهستان با حضور میلاد عبادی پور موفق شد با نتیجه سه بر یک بیدزن را در لیگ لهستان شکست دهد و عبادی پور در هفته اول یکی از بهترین های تیم خود بود. در هفته دوم نیز ترفل گدانسک با هدایت آناستازی برابر بلچاتو به میدان رفت که در این دیدار نیز عبادی پور و یاران موفق شدند گدانسک را با نتیجه ۳ بر دو در یک دیدار نزدیک شکست دهند و ستاره ایرانی تیم بلچاتو نیز ۱۴ امتیاز کسب کرد تا به این ترتیب بهترین بازیکن زمین باشد. بلچاتو با ۲ برد در سه دیدار ابتدایی فصل شرایط خوبی در جدول ۱۴ تیمی لیگ لهستان دارد.

محمد جواد معنوی نژاد و مرتضی شریفی در این هفته اما برابر تیم قدرتمند و پر ستاره پروجا شکست خورد و ملی پوشان ایران نیز نتوانستند برابر ستاره های پروجا نتیجه را تغییر دهند تا ورونا با نتیجه سه بر صفر بازنده این دیدار باشد.

مجتبی میرزا جانپور دیگر لژیونر والیبال ایران بود که در این هفته ۱۶ امتیاز برای تیم خود کسب کرد. کاستلینا با حضور میرزاجانپور در این دیدار برابر مودنا با هدایت ولاسکو قرار گرفت که تیم تحت هدایت ولاسکو سرمربی سابق ایران موفق شد در ست پنجم و با نتیجه ۱۵ بر ۱۰ به پیروزی برسد تا برنده این دیدار نزدیک و جذاب باشد.

امیر غفور قطرپاسور ملی پوش ایران در اولین دیدار خود بسیار خوب عمل کرد. غفور که دیرتر از سایر بازیکنان به تیم باشگاهی خود اضافه شده بود، در این دیدار ۲۱ امتیاز برای مونزا کسب کرد تا این تیم در خارج از خانه با نتیجه ۳ بر یک لاتینا را شکست دهد. مونزا با درخشش غفور در این دیدار در دومین دیدار فصل توانست اولین برد خود را کسب کند.

زراعت بانک ترکیه در دیدار این هفته خود با وجود استفاده از دو بازیکن ایرانی باز هم شکست خورد. نایب قهرمان فصل گذشته اروپا برابر مالی پیانگو با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد تا از دو بازی ابتدایی خود، دو شکست در کارنامه داشته باشد.

مائده برهانی لژیونر ملی پوش تیم ملی بانوان ایران اما یک عملکرد بسیار خوب در شروع کار خود در لیگ ترکیه داشت و موفق شد در اولین مسابقه ۳۳ امتیاز برای کوچرن کسب کند تا این تیم برابر حریف خود به پیروزی برسد و به عنوان بهترین بازیکن زمین نیز دست پیدا کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *