پنج شنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
خانه / اخبار / سازمان لیگ فدراسیون والیبال برنامه مرحله پلی‌آف لیگ برتر زنان را اعلام کرد و قهرمان این رقابت‌ها روز جمعه ۲۸ بهمن مشخص خواهد شد.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال برنامه مرحله پلی‌آف لیگ برتر زنان را اعلام کرد و قهرمان این رقابت‌ها روز جمعه ۲۸ بهمن مشخص خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران از روز جمعه ۲۲ مهرماه با حضور هشت تیم مس رفسنجان، صدیق گفتار وارنا، پیکان تهران، جهان‌بین‌ چهارمحال، ذوب‌آهن اصفهان، طلوع‌مهر یزد، سایپا تهران و سریک گنبد آغاز شده است و مرحله مقدماتی این رقابت‌ها روز جمعه ۳۰ دی‌ماه به پایان می‌رسد.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال برنامه مرحله پلی‌آف لیگ برتر زنان را اعلام کرد و بر اساس این برنامه در پایان مرحله گروهی، چهار تیم اول تا چهارم جدول مرحله مقدماتی به مرحله نیمه‌نهایی صعود خواهند کرد که دیدارهای این مرحله به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار می‌شود.

بدین ترتیب دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر زنان روز یکشنبه نهم بهمن‌ماه در شهرهای دو تیم اول و دوم جدول و دور برگشت این مرحله روز یکشنبه ۱۶ بهمن‌ماه در شهرهای تیم‌های سوم و چهارم جدول برگزار می‌شود و در صورت نیاز به مسابقه سوم، روز جمعه دیدارهای سوم طبق برنامه دور رفت برگزار خواهد شد.

دیدارهای رده‌بندی و نهایی لیگ برتر زنان سال ۱۴۰۱ به صورت تک مسابقه روز جمعه ۲۸ بهمن‌ماه در سالن فدراسیون والیبال برگزار می‌شود تا از تیم‌های اول تا سوم این رقابت‌ها رونمایی شود.

برای دریافت برنامه کامل مرحله پلی‌آف لیگ برتر زنان، اینجا کلیک کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *