جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / اخبار / فدراسیون والیبال در فراخوانی از استعدادهای زیر ۱۶ سال کشور برای ثبت‌نام و حضور در اردوی انتخابی تیم ملی این رده سنی پسر ایران دعوت کرد.

فدراسیون والیبال در فراخوانی از استعدادهای زیر ۱۶ سال کشور برای ثبت‌نام و حضور در اردوی انتخابی تیم ملی این رده سنی پسر ایران دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، با اعلام فدراسیون جهانی والیبال مبنی بر برگزاری مسابقات زیر ۱۶ سال در دو رده پسران و دختران، کنفدراسیون والیبال آسیا اعلام کرد که در سال آینده (۲۰۲۳) مسابقات زیر ۱۶ سال پسر آسیا از ۳۱ تیر تا ۹ مردادماه سال ۱۴۰۲ در ازبکستان برگزار خواهد شد.

بر این اساس فدراسیون والیبال ایران تشکیل تیم ملی زیر ۱۶ سال را در رده سنی پسران و دختران از سال جاری را در دستور کار خود قرار داد و آرش صادقیانی را به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر انتخاب کرد.

کادر فنی تیم ملی زیر ۱۶ سال پسر کشورمان در فراخوانی از استعدادهای زیر ۱۶ سال کشور (متولدین ۱۱ دی‌ماه 1386 به بعد) برای ثبت‌نام و حضور در اردوی انتخابی تیم ملی این رده سنی پسر ایران دعوت کرد.

بر این اساس، علاقمندان واجد شرایط زیر می‌توانند با مراجعه به سامانه ملی والیبال (لینک زیر) برای شرکت در اردوی انتخابی تیم ملی زیر ۱۶ سال پسر کشورمان ثبت نام کنند:

متولدین ۱۱ دیماه ۱۳۸۶ به بعد

داشتن مهارت‌های والیبال

پاسور، قطر پاسور، قدرتی و مدافع میانی قد ۱۹۰ سانتی متر به بالا

لیبرو ۱۸۰ سانتی متر به بالا

متقاضیان تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۳۰ آذرماه فرصت دارند تا با مراجعه به آدرس اینترنتی http://reg.volleyball.ir نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام اقدام کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *