سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
خانه / اخبار / آری گراسا، تماشاگر ویژه VNL در ایران

آری گراسا، تماشاگر ویژه VNL در ایران

میزبانی والیبال جوانان جهان ۲۰۲۱ به ایران می رسد؟

آری گراسا، تماشاگر ویژه VNL در ایران

سرپرست فدراسیون والیبال از رییس فدراسیون جهانی برای حضور در ایران دعوت کرد.

به گزارش “روابط عمومی”، افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال و سعید درخشنده رییس کمیته رویدادهای بین المللی فدراسیون والیبال در بدو ورود به لوزان، محل برگزاری اجلاس VNL در جلسه ای هماهنگ شده به ملاقات آری گراسا رییس فدراسیون جهانی والیبال رفت و نشستی دوستانه با یکدیگر داشتند. این نشست که با هماهنگی و همراهی درخشنده انجام شد خروجی و دستاوردهای بسیار موثری برای والیبال ایران داشت.
جلسه در زمان تعیین شده راس موقع مقرر انجام شد و آری گراسا استقبالی بسیار دوستانه و صمیمی از افشین داوری و سعید درخشنده داشت. سرپرست فدراسیون والیبال ضمن معرفی و آشنایی با رییس FIVB دقایقی را به گفت و گو در خصوص مسائل دوستانه پرداختند.
پیش از آغاز اجلاس VNL ایران تنها کشوری بود که به ملاقات خصوصی با آری گراسا می رفت. ۲ میزبانی ایران در هفته های سوم و چهارم VNL موضوعی بود که درباره آن بحث و تبادل نظر شد و رییس فدراسیون جهانی در جریان روند آمادگی ایران برای برگزاری این رویداد قرار گرفت. مسولان فدراسیون والیبال ایران در خلال این نشست از آری گراسا جهت حضور در ایران و تماشای هفته سوم لیگ ملت های والیبال دعوت به عمل آوردند که با استقبال رییس FIVB قرار گرفت و قرار بر این شد تا ایران با ارسال نامه ای به صورت رسمی دعوت خود را اعلام کند.
در ادامه پیشنهاد میزبانی ایران برای رقابت های قهرمانی جوانان جهان در سال ۲۰۲۱ یک بار دیگر مطرح شد و این موضوع مدتی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. رییس فدراسیون جهانی والیبال ضمن رضایت از میزبانی های ایران در رقابت های بین المللی اعلام کرد ایران یکی از جدی ترین گزینه های میزبانی قهرمانی جوانان جهان خواهد بود و به صورت ضمنی موافقت خود را برای برگزاری این رقابت های به میزبانی ایران اعلام کرد.
موضوع بعدی این نشست تجهیزات و امکاناتی بود که توسط فدراسیون جهانی والیبال در اختیار کشورها قرار می گرفت. یک دست کامل کفپوش استاندارد و ۳ رنگ والیبال، یک ست کامل میله، تور و سکوی داوری با نشان تولید کننده رسمی فدراسیون جهانی مواردی که گراسا به صورت ضمنی موافقت خود را برای ارسال آنها به ایران اعلام کرد.
آری گراسا در پایان اظهار امیدواری کرد تا با میزبانی ایران در رقابت های قهرمانی جوانان جهان از امکانات فدراسیون جهانی جهت برگزاری این رقابت ها بهره مند شود. رضایت فدراسیون جهانی والیبال از حضور بانوان در رقابت های بین المللی و استقبال پرشور ایرانی ها از دیدارهای والیبال، تاکید بر عملکرد مثبت ایرانی ها در عرصه امور اجرایی، برگزاری رویدادها، داوری و بهره مندی از نیروی انسانی کارآمد پایان بخش صحبت های رییس فدراسیون جهانی والیبال در نشست با افشین داوری و سعید درخشنده بود.
سرپرست فدراسیون والیبال و مدیر کمیته رویدادهای بین المللی فدراسیون والیبال پس از این جلسه استراحتی در محل اسکان خود داشتند تا در نشست VNL حضور به عمل رسانند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *