سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
خانه / اخبار / موسوی: امسال به تیم ملی والیبال خوشبینم

موسوی: امسال به تیم ملی والیبال خوشبینم

به لژیونرها گفتم باید آماده سر تمرین بیایید

موسوی: امسال به تیم ملی والیبال خوشبینم

سرعتی زن باتجربه تیم ملی والیبال گفت: باید همه دست به دست هم دهند تا تیم والیبال ما مثل گذشته باشد و در المپیک نتیجه خوبی بگیریم.

به گزارش “روابط عمومی”، سیدمحمد موسوی در حاشیه تمرین تیم ملی والیبال اظهار داشت: حدود یک هفته است که تمریناتمان را شروع کردیم. همانطور که خودم پیش بینی می کردم، جوان های خیلی خوبی در اردو هستند. می توانم بگویم از همان روز اول تمرینات ما حالت ۸۰ درصدی داشت؛ اتفاقی که حداقل من تا به حال تجربه اش را نداشتم. من در دوران استراحتم مشغول تمرین بودم و می دانستم با توجه به شرایط و آسیب دیدگی ام نمی توانم کنار این بچه ها تمرین کنم.
وی افزود: لژیونرهای ما هم از شنبه به تمرینات اضافه می شوند. با بعضی از آنها که صحبت می کردم، گفتم آماده سر تمرین بیایید چون هم آقای کولاکوویچ امسال فشار تمرینات را از روز اول بالا برده و هم بازیکنان جوان و آماده ای در اردو هستند. نباید جوری باشد که من و امثال که جوان تر به عنوان الگو روی ما حساب می کنند، آمادگی لازم را نداشته باشیم.
مدافع تیم ملی والیبال عنوان کرد: من به مسابقات خیلی خوشبینم. تیم ما نسبت به سال های قبل باتجربه تر شده چون خیلی از نفرات در لیگ های اروپایی بازی کردند. قطعا تجربه لژیونرها در کنار جوانی نفرات فعلی می تواند به تیم ملی کمک کند. اگر مشکل خاصی پیش نیاید، می توانیم نتایج خوبی بگیریم.
موسوی درباره جوانگرایی در تیم ملی گفت: این یک چرخه ای است که همیشه در والیبال وجود داشته و دارد. در یکی، ۲ سال اخیر اتفاقی افتاده که در دوران ما هم رخ داد. دورانی که ما آمدیم و امثال محمودی و ترکاشوند رفتند. این بازیکنان جوان با کیفیت هستند و من از بازی کردن کنار آنها لذت می برم.

 


وی در خصوص نداشتن بازی تدارکاتی قبل از لیگ ملت ها بیان داشت: این اتفاق دیگر بدون شرح است. واقعا چیزی نمی توان در این خصوص گفت. ما همیشه ۲، ۳ بازی تدارکاتی داشتیم و می گفتیم کم است، اما امسال دیگر بدون بازی تدارکاتی باید وارد لیگ ملت ها شویم. قطعا تمرین کار بازی تدارکاتی را نمی کند چون باید با تیم های خوب بازی کنیم. به هر حال با این شرایط بازی های نخست لیگ ملت ها برای ما بازی تدارکاتی است. خدا را شکر امسال قرعه ما هم خوب است و برخلاف سال قبل سفرهای دور هم نداریم. پارسال واقعا وحشتناک بود که بین قاره ها جابجا می شدیم. امسال ۲ هفته هم در ایران میزبانی داریم که به ما کمک می کند.
مدافع تیم ملی والیبال در پایان درباره افت والیبال در سال های اخیر گفت: افتی در سال های اخیر داشتیم، اما به هر حال پوست اندازی این تبعات را هم دارد. به نظرم دوباره می توانیم از امسال قدرت بگیریم. باید همه دست به دست هم دهند تا تیم والیبال ما مثل گذشته باشد و در المپیک نتیجه خوبی بگیریم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *